قرية عسله
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الملك الحزين

الملك الحزين

نقاط العضو :
الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Left_bar_bleue0 / 1000 / 100الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Right_bar_bleue

الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة   الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 3:20 am

يقولك مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد الامريكي فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للاسد قاله: انت يا حيوان الاسد رد قاله: انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقلك انت و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قالوا : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟ قالوا: لا والله دا انت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كدا قدام البت .. انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسوا عشان يبوسها فلقى خطيبتوا معديه فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟؟؟

في نملة ، راحت المدرسة ، طارت عبايتها ، نادتها المعلمه و
قالتلها : اعربي كلمت الهوا فقالتلها النملة . فعل مضارع قليل
الادب طير عباتي من دون سبب

واحد بخيل جاب ثلال تفاحات، فتح اول واحده لاقاها معفنه رماها، فتح تانى واحده لاقاها معفنه رماها.. قام طفى الضو واكل الثالثة

واحد ربنا فاتحها بوجه وساكن في الطابق الخامس وبعد ما نزل الصبح افتكر انه نسى نظارة الشمس والمنديل فنادى على زوجته وقالها ارمي النظارة والمنديل فرمت زوجته النظارة فانكسرت فقال لها خلي المنديل انا طالع اخذه
فراشة المنتدى

فراشة المنتدى

نقاط العضو :
الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Left_bar_bleue100 / 100100 / 100الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة   الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 5:35 am

ههههههههههههههههه

يسلمووووووو ايديك ع النكت الحلووووووووة
احمد سليمان
المدير
المدير
احمد سليمان

نقاط العضو :
الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Left_bar_bleue100 / 100100 / 100الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة   الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2008 5:38 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه

يسلموووووووو اديك على النكت يا عسل

الله يعطيك العافيه يارب

تحياتي
http://asser.p2h.info/vb

الي بدو يحشش من الضحك يدخل بسرعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-